divendres, 26 de juny del 2009

Comença el compte enrere

Bé doncs, després de tant de temps, reprenem aquest petit racó.
Hem acabat els exàmens i ara sí que sí, dediquem tot el nostre temps a acabar lligar els preparatius pel viatge.

Està clar que hem fet això una mica a la valenta (una mica, dius?). Però bé, vacunes fetes (Tifus i còlera), i ja tenim la motxil·la que carregarem tot el (sant) dia durant les 5 setmanes que voltarem amunt i avall per aquest gran país.

Segurament la ruta es centrarà en el Nord, i serà en forma de triangle, amb el punt més baix a Jabalpur. Més cap al sud hem decidit descartar-ho, en un atac de seny, ja que amb els Monzones seria impossible visitar-ho bé, a més de l'alt risc de Malària (això, per recomenació dels metges a l'hora de vacunar-nos i mirant-nos amb cara de...bé, amb mala cara, imagineu-vos).

Però bé, segur que qualsevol racó valdrà la pena viure'l.

Hem fet una mica de recolecta també, de gent que coneixem que ha visitat la Índia.
El que ens ha consolat més? que els lavabos no van amb esponja, a canvi de paper (però no, no van amb paper): van amb mangueres!!! No us ho creureu, però és un consol...

Ara el que ens queda és preparar la farmaciola i esperar els visats (d'acord, només em queda esperar-lo a mi - Berta -, perquè les trempades de la Sara i la Marta ja el tenen! a veure si viatjareu soles...).


I després d'un gran(diós) Sant Joan, disfruteu de l'estiu. Nosaltres no deixarem de fer-ho!


Pd: Ja tenim els certificats d'alumnes SICUE!

[- 33 dies!]



*

6 comentaris:

  1. Marta, ets, ets, ets, ets...
    Gràcies per tot el recolzament aquest últim mes, yun.
    T'estim.
    Pd: Estic cagada!x)


    B.

    ResponElimina
  2. Avui sóc anònima, però no. (Mwahaha..)

    Us ho menjareu tot, ho sé del cert això..
    Però sobretot una coseta: Que aprofiti, coi.

    Aw, si em deixeu també us acompanyaré en algun d'aquestos viatgets petits i no tan petits (vaja, Grans GRANS) que feu.. :)

    Un petó, Llunes.


    Aina Aineta Ainona*

    ResponElimina
  3. Mun!!!
    No sóc res,simplement tu mereixes!;)
    A veure si t'he de venir a veure,eh? q ja en tinc ganes,jeje. de fet possiblement vindre el finde del 12,depen de com es trobi mun pare,okis?te dire algo.

    Ja han sortit les bekes seneca!!tik na mika perduda amb el tema,ro ja ens espavilarem.

    Per cert,aket finde ja toka la primera dosis del colera,no?aix, q nkra me'n oblidare...
    uff sas q?em sembla q s'han ekivocat amb el eu visat,i l'han fet del 25/7 al 1/6...si esq.. grrrrrr

    I per ultim, sas q ma regalat ma mare???ma ´doant el regal del cumple ja, i es algo q hauras d'aguantar tot el curs,juju,i tenir paciencia ensenyantme'n!!:P

    Un petonas flor, estic amb tu,oki?*

    Yun

    ResponElimina
  4. Si vols colera, jo en tinc per parar un tren :P

    Ja queda poquet per la Índia, com a curiositat el tema de les mangueres (us d'aigua per netejar-se al WC), és força popular a Dubai també, de fet a la majoria de WCs hi ha paper i manguera. Hi ha les dos opcions degut a la curiosa barreja occidental/oriental que hi ha al país.

    ResponElimina
  5. m'ho promets? perqè a mi em van assegurar que el que calia era fer un carregament de paper des d'aquí...i jo ja em veia la maleta pleníssima de paquets de mocadors, perqè entre al·lèrgies i necessitats fisiològiques, pot ser un festival...

    ResponElimina
  6. Parlava de Dubai, país que ajunta occident i orient per interessos monetaris, desconec la situació de l'Índia. Segurament, no hi haurà paper ni manguera, sinó que haureu de netejar-vos amb la mà.

    Recordeu que heu de menjar amb la mà dreta i netejar-vos amb l'esquera. No les intercanvieu a la meitat del viatge, ni us confongueu.

    Per tal d'evitar posteriors problemes, us recomano que aneu practicant aquí a Catalunya XD

    ResponElimina

Llunes