dimarts, 11 d’agost del 2009

Pas a pas

Poc a poket ja hem recurregut uns quants llocs d'aquest pais tant estrany per nosaltres, i cada cop ens roba una miqueta mes el cor.

Despres d'una cotica i estressant Delhi,hem passat un parell de dies a Agra (on hi ha el Taj Mahal), des de l'hotel el podiem veure i; amb la combinacio de sopar al terrat de l'hotel (molt tipic, casi tots els restaurants son aki) , la lluna plena, les estrelles, el silenci del carrer i la bona musica que sortia de la guitarra del costat... vam passar una de les millors nits del viatge, que vam aprofitar per veure com sortia el sol, com els diferents colors del cel es barrejaven amb el gran Taj Mahal, com despertaven els monos i saltaven d'una terrassa a una altra buscant menjar.

Amb sis horetes de bus ens vam plantar a Jaipur, on vam estari uns 3 dies. Pels carrers ja es podia veure la diferencia, menys caos i la veritat una ciutat una mica mes d'estil europeu. L'hotel on vam anar a parar no hi havia ningu, i un indi amb pinta de sudamerica mafios ens va protar amb tuc tuc per coneixer la ciutat. aqaue destaquem? el temple dels monus, al principi fa una mica de respecte arribar fin salli, pq has d'anar pujant per un caminet ple de vaques, cabres i sobretot monus, que a la minima que et despistes et roben l'aigua!!!i despres feina a re cuperar-la, que es posen agressius i sino hi ha un bon noi (en akest cas un d'almeria) que si encara, ja ten pots oblidar. Aquesta ciutat, tmb es caracteritza per l'inici de una necessitat bastant frequent de visitar el WC (la Berta ho pot explicar de primera ma), pero tambe cal dir que vam visitar unes ruines porecioses, que ens van a portar un petit moment inoblidable amb unes nenes indies, amb moltes ganes de jugar.

Tot i les complicacions que suposa no entendre els lletrers en indi, i perdre un bus pel qual ja has pagat el bitllet, finalment hem arribat a Pushkar (d'on escric ara). Es un poblet molt petito, a la regio del Rajastant, a una muntanyeta. Si esta molt be, perque no te res a veure amb les ciutats que hem visitat, i si be, no hi ha monuments destacats per visitar, val la pena perdresi uns dies per veure una altrea faceta d'aquest pais, de relaxarte, fer yoga (molt tipic aki) i fer una volta amb camell. El camell ha estat bastant divertit, hem sobreviscut les tres i hem rigut bastant, hem passejat per la natura i hem vist com es ponia el sol, llastima que els nuvols no acopmpanyessin gaire. Just acabar, han comensat a caure gotes,i ens 2 minuts ja plovia amb intensitat. Despres de 12 dies perki i es la primera vegada que veiem ploure!

Un petonas a tots*

1. Quina bona idea això del blog, m'encanta venir i saber per una part que esteu bé i per altra banda saber que esteu fent i les coses tant maravelloses que feu.
    Un petó i seguiu gaudint.